Sie sind nicht angemeldet.

  • AlexanBran

    EVE-Member

    Sie müssen sich registrieren, um eine Verbindung mit diesem Benutzer herzustellen.

Über mich

  • My name is Tasha Brogan but everybody calls me Tasha.
    I'm from Netherlands. I'm studying at the college (2nd
    year) and I play the French Horn for 9 years. Usually I choose songs from my famous films ;).

    I have two brothers. I love Stamp collecting, watching TV (2 Broke Girls) and Yo-yoing.


    Feel free to visit my web blog; www.kindelski.com.pl

Persönliche Informationen